Klachtenprocedure

Bij WhiteHats vinden wij het belangrijk om u zo goed mogelijk te helpen bij het ontwikkelen van veilige applicaties en het beveiligen van uw IT-omgeving. Mochten wij daar op enige wijze toch voor u in tekort zijn geschoten, dan ontvangen wij graag informatie over uw ervaring. Tips voor het verder verbeteren van onze dienstverlening zijn ook altijd welkom. Onderstaande procedure beschrijft hoe u uw ervaring aan ons kunt melden en wat u vervolgens van ons kunt verwachten bij het behandelen van uw melding.

Wat wij u beloven:

  • U kunt uw melding kenbaar maken via een van de kanalen op onze contactpagina.
    Indien u uw melding schriftelijk heeft ingediend, reageren wij daar zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen drie dagen op.
  • Wij behandelen uw melding vertrouwelijk en zullen uw persoonlijke gegevens niet zonder uw toestemming met derden delen, tenzij dat noodzakelijk is om een wettelijke verplichting na te komen.
  • Als wij u telefonisch of bij onze eerste schriftelijke reactie niet direct van een passende oplossing kunnen voorzien, informeren wij u daarover en zorgen dat u vervolgens binnen twee weken door ons wordt geïnformeerd over:
    • onze beoordeling van de melding;
    • mogelijke oplossingsrichtingen;
    • de verwachte oplostermijn (maximaal twee maanden).
  • Wij houden u vervolgens op de hoogte van de voortgang van het oplossen van het probleem.